Edit Content

Våre tjenester

Digital egenerklæring

Effektiviser driften med elektronisk dokumenthåndtering -og oppbevaring.

Digital egenerklæringsskjema gir en rekke fordeler, inkludert økt effektivitet og brukervennlighet. Det reduserer papirarbeid, forenkler prosessen for kunder, og bidrar til å bevare miljøet ved å minske behovet for papirdokumenter. I tillegg gir det rask tilgang til signerte dokumenter og enkel administrasjon, noe som gjør det til et verdifullt verktøy for både virksomheter og kunder.

Hvordan fungerer det for kundene mine?

Våre selvbetjente skjemaløsninger er enkle og brukervennlige. Du kan enkelt åpne skjemaløsningen ved å skanne QR-koden med din mobiltelefon, og alle signerte dokumenter er tilgjengelige i studioets dokumentportal.

ETABLERING

Kr 2049

PRIS PER MÅNED

Kr 129

/ mnd

Vi tar sikkerhet og personvern på alvor

Vi er opptatt av at våre tjenester skal være sikre og trygge å bruke, og at informasjon ikke skal komme i hendene til uvedkommende. Vi har derfor innført flere tekniske tiltak for optimal sikkerhet.

Personvern

Vi følger nasjonale og internasjonale krav til behandling og oppbevaring av personopplysninger

Kryptering

All informasjon som sendes på dette nettstedet lagres kryptert.

Brannmur og sikkerhet

Vårt nettsted er sikret med den beste teknologien tilgjengelig på markedet.

To trinns verifisering

Alle som behandler personopplysninger må ha to trinns verifisering for å kunne logge inn.

Alle skjemaløsninger settes opp av oss manuelt ved bestilling. Din bestilling vil være klar til bruk innen 10 virkedager etter bestilling.

Du får tilsendt et dokument med informasjon, link og QR koden på e-post.

Nei. Ettersom at signeringsløsningen er en tjeneste som må installeres manuelt, har vi ikke mulighet til å tilby kostnadsfri prøveperiode.

Oftestilte spørsmål